Objavljeno 8. Juna,
2010.
„Predgovor
Sulam komentarima”: „Tri izlaze iz jednog, jedno postoji u tri”, stav, 52:
Tako, objašnjeno je da je drugo razabiranje u podizanju MAN de Zeir Anpin u
YEŠSUT jeste da ujedinimo dve linije od YEŠSUT, desnu i levu. One mogu da
sijaju jedino kroz Masah de Hirik u Zeir Anpin (stav 39), koji dovršava srednju
liniju u njima i određuje dve linije Bina...”
U
Bina postoje dve linije: desna linija, što je Hasadim (Milost) i leva linija,
što je Hohma (Mudrost). One nemaju mogućnost da se ujedine. Zapravo, svaka je
spremna da u potpunosti zauzme želju, sama 100%. I, one ostaju u suprotnosti
jedna prema drugoj.
Međutim,
one ne mogu da emaniraju jedna bez druge! Obe dolaze od Gore, ali kao da desna
linija kaže: „Kako je moguće bez davanja? Zar nije davanje svrha stvaranja?” A
leva linija kao da tvrdi: „Ja sam temelj stvaranja! Ja sam Svetlost Hohma koja
u tome mora da se otkrije! Kako to može da bude bez mene?”
I,
tako se međusobno prepiru i tu nema mogućnosti za kompromis ili pomirenje.
Ipak, rešenje je u njihovom dogovoru: primanje zarad davanja.
Da bi
se olakšao dogovor, potreban je treći činilac. Ovaj treći činilac omogućava
svakoj da se povuče iz svog čvrsto zauzetog stava i da razume drugu. Rešenje je
na srednjoj. Rešenje nije kompromis! Umesto toga, to je jedinstvena i
izvanredna prilika da razumeju jedna drugu, da se odenu jedna u drugu, i da
postignu zlatni sporazum.
Pre
srednje linije, sve što je postojalo bile su osobine Stvoritelja. Stvaranje
započinje srednjom linijom koja omogućava spoj davanja i primanja. Ovo je forma
u kojoj stvorenje može u potpunosti da učestvuje u davanju i može da postane
slično Stvoritelju. To je poput deteta koje ujedinjuje svoje roditelje (dve
suprotne linije Stvoritelja) i uzrokuje to da svi oni budu jedna porodica.
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.