понедељак, 22. март 2021.

PRIMANJE ZARAD DAVANJA

 
Primanje zarad davanja

Objavljeno 27. mart 2014. u 9:28

Šta je namjera zarad davanja? Ako radim sa željom drugog da bih ga ispunio, umjesto da ispunim sebe, to se naziva namjera zarad davanja drugom. Rad sa željom drugog naziva se žudnja za tim da se ispuni drugi. I, zbog toga što to nije moja želja, to se razmatra za rad sa namjerom. Ja razmatram ovu želju za još i višu i dragocjeniju od moje želje, što je poput odnosa sa mojim djetetom.

Nije važno to što je želja drugoga korporalna, ali budući da je on prethodno bio za mene stranac, i moj ego i mržnja su nas razdvajali, otuda se to da ja nadiđem svoj ego i ispunim želju drugog naziva rad sa namjerom zarad davanja. Ja za njega primam ispunjenje od Gore i prenosim ga njemu, i to znači primati zarad davanja.

Pitanje: Ali,  kada ja na kraju provjerim sebe, otkrivam da sam sve vrijeme radio da bih imao nekakvu korist za sebe!

Odgovor: Tako, ti si još u ovom svijetu, a nisi u duhovnom svijetu. Ovdje se radi o želji drugoga koju ja zaista apsorbujem, postavljajući je iznad svog ega, koji odbija drugog. Ja tražim od Više Svjetlosti da načini tako da njegova želja bude poput moje želje, i zatim radim na njegovoj želji kao da je to moja želja.

To znači da ja primam mogućnost od Gore da želju drugog osjetim "kao svoju sopstvenu". Ali, ona nije moja, već je "poput moje", što znači iznad mog ega. Mi ne razumijemo ovu važnu razliku.

Slijedi da ja radim na želji drugog i ispunjavam je jer hoću da se povežem sa njm i da time dam zadovoljenje Stvoritelju. To je zato što ja Stvoritelju dajem zadovoljenje kroz povezivanje svih djelova razbijene posude.

Link - Receiving In Order To Bestow


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.