субота, 13. март 2021.

IZAĆI IZVAN SEBE DA BISMO ČULI STVORITELJA


Izaći izvan sebe da bismo čuli Stvoritelja

Objavljeno 02. novembra, 2009. u 21:56

Pitanje koje sam dobio: Šta znači čuti Stvoriteljev glas? Da li to znači samo setiti se da osim Njega nema ništa drugo?

Moj odgovor: Ne, mi moramo da pokušamo da osetimo ovaj unutrašnji Glas unutar sebe, jer i to možemo da uradimo pomoću uticaja Okružujuće Svetlosti. Moramo da povećamo osetljivost svoje duše kako bismo osetili da je nama potrebno da čujemo to da se Stvoritelj nama obraća. Viša sila želi da bude otkrivena i kuca prema našim srcima, ali mi još uvek nismo u stanju da je osetimo.

Stvoritelj je unutar mene, ali ja Njega ne osećam! Šta mi nedostaje? Istina je to da ja ne vrednujem dovoljno kvalitet davanja, to da izlađem iz sebe i da se uzdignem iznad svog egoizma. Međutim, ako izađem iz sebe i uđem u grupu, osetiću Njegov glas unutar povezanosti između nas.

U sebi nemam predajnik pomoću kojeg bih mogao da se prilagodim Stvoritelju. Ovaj predajnik je izvan mene, u povezanosti između onih koji teže Stvoritelju. Ako kvalitet davanja počne da dominira mojim kvalitetima, osetiću  Stvoritelja.

Potražite u svom srcu ono o čemu možete da razgovarate sa Njim. Nije važno da li je to dobro ili loše, ali to bi trebalo da dođe iz srca. To se naziva molitva - rad u srcu u vezi sa svojim mislima, namerama i željama - svime što može da bude povezano sa Stvoriteljem.

Link - Coming Outside Of Ourselves In Order To Hear The Creator


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.