недеља, 25. април 2021.

UZDIZANJE STEPENIMA BINA

 
Uzdizanje stepenima Bina

Objavljeno 7. oktobra 2010. u 10:32

Kada se uzdignemo iznad svog ega i povežemo sa drugima kroz povezanost u ljubavi i davanju, uzastopno prolazimo kroz sve stepene Bina

Prva faza Bina je GAR de Bina. Označava to da ne želimo da koristimo svoj egoizam, strah da ga koristimo i da nanosimo štetu drugima, čak iako imamo priliku da sve radimo bez ikakve kazne. To je način na koji se postepeno uzdižemo iznad svog egoizma.

Druga faza Bina je ZAT de Bina. Dat mi je osećaj da svako zavisi od mene i počinjem da patim jer nisam u stanju da ispunim druge, kao što je rečeno: „Više nego što tele želi da sisa, krava želi da daje“. Počinjem da osećam želje drugih i upijam ih u sebe. Čitav svet osećam kao deo sebe.

Međutim, ovo nije egoizam majke koja uživa kada hrani svoje dete. Ja idem iznad mržnje, a mržnja ostaje ispod. Svaki put ispravim to što odbijam svog bližnjeg. Osećam želje drugih kao tuđe za mene i mrzim ih. U isto vreme, počinjem da ih osećam kao svoje zahvaljujući Svetlosti i sili ispravke. Sve povezanosti nastaju usled antiegoističnog ekrana.

Kad počnem da dajem drugima, uvek osećam koliko uzimam od sebe i prenosim na njih, kako me to prazni i kako postajem ispunjen samo zato što ih ispunjavam. Ove ispravke nad ispravkama su put prema gore, nazad u Svet beskonačnosti.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.