петак, 30. април 2021.

POZIV U NEVESTINU ODAJU

 
Poziv u Nevestinu odaju 

Objavljeno 28. novembra 2010. u 12:51

Pitanje: Zašto se kaže da zarad ispravke, prethodno razbijene duše moraju da se uzdignu u svet Acilut, a da prvo moraju da prođu sve svetove BYA, korak po korak, počevši od Malhut de Malhut sveta Asija?

Gde sam: u Malhut sveta Acilut ili negde u svetu Asija, Jecira i Beria? Ako se zemlja Izrael nalazi u svetu Jecira, dok se najsvetije mesto Hrama u koje može ući samo prvosveštenik nalazi u svetu Beria, kako mogu da budem viši od njega?

Odgovor: Kada zatražimo ispravku, naše tačke u srcu uzdižu se do Malhut sveta Acilut, skupa duša Izrael. Naša ispravka se dešava u Malhut sveta Acilut; to je naša domovina (uzdignuta zemlja Izrael), naš Keter. Svi niži od svetova BYA, u stvari je rasturanje Malhut, njenih devet donjih Sefirot.

Svi svetovi, Parcufim i duše koje su ispod Parse (ispod granice sveta Acilut) pripadaju Malhut de Acilut. Drugim rečima, da bih se ispravio, moram se tamo podići i povezati sa Malhut sveta Acilut. Ali gde se dešava ispravka mene i moje duše?

Zajednička duša Adam HaRishon prisutna je u svetovima BYA (počevši od njegove „glave“ u GAR de Beria do „stopala“ sveta Asija). Ako uzdignem dušu u Malhut de Acilut i zatražim ispravku, ja od Gore primam Svetlost koja raformiše (ta Svetlost se spušta iz sveta beskonačnosti kroz sve svetove i „namenjena je“ posebno za mene). Ovom Svetlošću ispravljam vezu između Zeir Anpin i Malhut sveta Acilut, koja se odnosi na mene. Tako ispravljam prekinutu vezu između Malhut i Zeir Anpin (Šehina i Stvoritelj).

Ja predstavljam „prijatelje neveste“ koji podržavaju Toru, a koju knjiga Zohar opisuje u poglavlju pod nazivom „Noć neveste“. Pomažem joj da se poveže sa „Mladoženjom“ i zato me zovu „sin mlade“. Čineći to, ispravljam svoju dušu jer Zeir Anpin i Malhut su se odvojili samo zbog mene, tako da bi ih ja ponovo ujedinio i tako ponovo sastavio sve delove.

Kada ja reuspostavim prvu svoju vezu između Malhut i Zeir Anpin, ispravljam svoj prvi duhovni nivo, Malhut de Malhut sveta Asija (svetlost Nefeš) (vidi Baal HaSulamov „Uvod u knjigu Zohar“). Drugi put kad uspem da povežem Malhut sa Zeir Anpin, ispravim svoj Jesod de Malhut de Asija, i tako dalje. Svaki put podržavam Malhut i time iznudim njeno ujedinjenje sa Zeir Anpin. Ovako ispravljam svoju dušu.

Drugim rečima, svoj zahtev (MAN) uvek uzdižemo do Šehina, do Malhut sveta Acilut. Ali naša ispravka i oživljavanje se dešava u svetovima BYA pošto je Adam HaRišon rođen u svetovima BYA i ne oseća ništa izvan njih; ovi svetovi su njegovo okruženje. On se uzdiže i pada zajedno sa njima.

Pošto želim da se svidim Stvoritelju, moja namera se odnosi na Malhut de Acilut. Zato što to činim, ispravljam se u svetu BIA, u svom okruženju.

Nadajmo se da ćemo se podići do nivoa na kojem smo, poput Visokog sveštenika, ušli u „Sveti od Svetih“, što znači Bina sveta Beria. Ovako uzdižem Zivug ZON (Zeir Anpin i Nukva) na AVI (Aba ve Ima).

Link - Invitation to TheBride’s Chamber

 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.