недеља, 2. мај 2021.

UZEO SAM OVU ŽENU

 
Uzeo sam ovu ženu

Objavljeno 3. maja 2017. u 08:56

Tora, Ponovljeni zakon 22:13 - 22:14: Ako muškarac uzme ženu, i blizak je sa njom, i prezre je, podnosi klevetničke optužbe protiv nje i naziva je ružnim imenima, govoreći: „Uzeo sam ovu ženu i kada sam došao k njoj, nisam našao nijedan dokaz o njenom devičanstvu“.

Među onima koji uče kabalu ima ljudi koji kažu: „Zašto smo došli ovde? Učimo već nekoliko godina, a gde su rezultati?“

Želja sa kojom je pojedinac došao je „žena“ sa kojom je počeo da radi. Međutim, on ostavlja sve jer ne vidi rezultate. Umesto da se poveže sa svojim snom i krene dalje, on nju počinje da mrzi i beži.

To znači „podići klevetničke optužbe“ protiv ove metode i reći da ona ne funkcioniše, i „nazvati je pogrdnim imenom“.

„Uzeo sam ovu ženu i kada sam došao k njoj, nisam našao nijedan dokaz o njenom devičanstvu“ znači da ona nije moja. Ne mogu da je upotrebim da bih zajedno sa njom stvorio svoj budući svet, takozvano potomstvo. Ova želja se ne odnosi na mene i ne mogu da je kontrolišem. 

Tora, Ponovljeni zakon 22:15: Tada će otac devojke i njena majka pribaviti dokaze o devičanstvu devojke i izneti ih starešinama grada na kapiji.

Ovo je otkrivanje na višem nivou, na kvalitetu Aba ve Ima. Odnosi se na one ljude koji počinju da se suočavaju sa pojašnjenjima i analizama na duhovnom putu. Oni ne beže od novonastalih problema, ali su za njih ipak kompleksni.

„Devojka“ je lična egoistična želja osobe, a ne ona koju je dobio od nekoga. To je ono što moramo da dokažemo.

„Pribaviti dokaze o devičanstvu devojke i izneti ih starešinama grada na kapiji“ znači podići želju iz Aba ve Ima na viši nivo.

Link - “I Took This Woman”


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.