петак, 2. април 2021.

STVORITELJ SE S NAMA IGRA SKRIVANJA


Stvoritelj se s nama igra skrivanja

Objavljeno 8. marta, 2021.

 

„Moji sinovi Mene pobediše”, to jest, ne jedna osoba, već precizno zajedno. Svaka osoba koja hoće da otkrije Stvoritelja mora da se ujedini sa drugim osobama koje su  poput nje. I, tek kada se osećaju kao jedno, kao sinovi Stvoritelja, mogu da dođu k Njemu, da zahtevaju i nadvladaju Njegovu skrivenost.
 
Stvoritelj se namerno skriva da bismo mogli Njega da tražimo. „On se neće sporiti zauvek”, jer On hoće da bude otkriven, ali jedino ukoliko mi tražimo Njega i ukoliko nam je potrebno da Njega otkrijemo.


Zato, što više nas traži Njega, to će veća biti otkrivenost Stvoritelja, tačno kao što je rečeno: „Moji sinovi Mene pobediše”, to jest mnogi sinovi. Stvoritelj čeka da mi tražimo i raduje se kada mi pobedimo Njega. Naposletku, sva sakrivenost koju je On načinio, načinjena je da bismo mi rasli, da nas probudi da tražimo i otkrivamo Njega.


Stvoritelj se uvek otkriva iz skrivenosti i mi moramo da načinimo napor da se ujedinimo. U meri u kojoj se ujedinimo i eliminišemo sve sile razdvajanja koje deluju između nas, preokrećući ih iz sila razdvajanja u sile otkrivenosti, i u meri naših napora, u njima ćemo otkriti Stvoritelja.
 
Kada skoro uspemo da pobedimo skrivenost, Stvoritelj se odmah sakrije i primorava nas da Njega ponovo tražimo. I tako iznova i iznova, jer samo iz obe forme, skrivenost i otkrivenost, mi razjašnjavamo sve osobine Stvoritelja i pretvaramo ih u svoje osobine. Otkrivenost Stvoritelja može da bude jedino u jednakosti forme, u refleksiji Njegovih kvaliteta u naše kvalitete.


Otuda, napredovanje u duhovnom uvek ide kroz skrivenost i otkrivenost. I, ukoliko svoja stanja ne povezujemo ni sa otkrivenošću ni sa skrivenošću, onda uopšte nemamo odnos prema duhovnom, i mi nismo usmereni ka Stvoritelju. Na kraju, put ka Stvoritelju može da ima samo dve alternative: ili skrivenost ili otkrivenost.


Osoba koja traži otkrivenost Višeg sveta mora pravilno da se usmeri, uvek otkrivajući skrivenost i otkrivenost nad svim svojim osobinama i akcijama. I, što je veća skrivenost, to veća otkrivenost dolazi posle nje – jedna nasuprot drugoj.


Da bismo otkrili Stvoritelja, potrebno je da organizujemo grupu, jer Stvoritelj se otkriva jedino kao deset Sefirot. I tako, mi moramo da otkrijemo deset želja koje su ispravno povezane i objedinjene zajedničkom namerom, da osetimo da smo spremni da se ujedinimo i podržimo jedni druge poput deset Sefirot duhovnog Partzuf. Svi su uključeni u sve i postaju spremni da otkriju jednu silu.


I, iako su svi delovi desetke veoma različiti i odvojeni svojim egoizmom, a budući da smo izašli iz jedne sile, poništavanjem svog egoizma opet postajemo kao jedna celina i imamo priliku da otkrijemo nove forme Stvoritelja, Jednog, Jedinog i Jedinstvenog.


Stvoritelj se s nama igra skrivanja: On se skriva, mi Njega tražimo i otkrivamo, i On se opet skriva. Tako, mi trčimo za Njim i u ovoj potrazi mi postepeno učimo Njega i formiramo naše želje u jednakosti sa Višom silom, pripremajući ih za to da se svi kvaliteti Više Svetlosti otkriju.


Ono što se nauči u desetki već je duhovni dobitak koji zauvek ostaje u Kelim. Ali, jedna osoba nije u stanju da zadrži duhovne misli i osećaje unutar sebe


Sa Svetskog kongresa kabale 2021, „Otkrivanje života u desetki”, 28. 02, 2021, „Desetka: muzički instrument u rukama Stvoritelja”, lekcija 9

 

„Moji sinovi Mene pobediše” znači da skrivenost pretvaramo u otkrivenost. Naravno, to ne možemo da uradimo sami, već mi zahtevamo od Stvoritelja da nam pomogne. Otuda se naš rad sastoji iz dva dela: prvo, da se ujedinimo postizanjem jedne želje, jedne težnje, i drugo, da pronađemo Stvoritelja i obavežemo Njega da se otkrije. Uvek radimo zajednički: „Ja prema mom voljenom i moj voljeni prema meni”.

 

Link - The Creator IsPlaying Hide-And-Seek With Us

 

 


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.