субота, 3. април 2021.

PESMA ZA DVA GLASA

 
Pesma za dva glasa

Objavljeno 21. marta, 2021.

Čak i ukoliko mi se čini da sve ono što mi se događa zavisi od mene samog, od mojih prijatelja, ili od nekih drugih slučajnih razloga, u stvarnosti sve dolazi od Stvoritelja.

Ukoliko to percipiram na ovaj način, to znači da uvek stojim ispred Stvoritelja, a ne ispred Faraona ni bilo koje druge sile. To je ono što mi treba: uvek zamislite sebe da stojite ispred Stvoritelja.

Tada treba da pokušam da Njega vidim kroz sve uticaje koje On budi u meni, da razumem da sve potiče od Više sile, da osim Njega nema ničeg drugog. Kroz ovaj odnos prema svemu što se događa, ja ću već znati kako da odgovorim. Moram da se povezujem s prijateljima što je više moguće, i da se svi zajedno povežemo sa Stvoriteljem, sve dok ne otkrijemo Njega između nas. Tada će Stvoritelj ispraviti povezanost između nas i On će je ispuniti.

Ovo je naš posao u svakom trenutku. Stanja koja nastaju između nas na ovom putu mogu da se nazovu: Egipat, izgon, izlazak iz Egipta itd. Međutim, u suštini, ovo je desetka, koja mora neprestano da jača svoju povezanost, sve više i više da napreduje da bi otkrila Stvoritelja u povezanosti između nas, Višu silu, silu koja je  jedina i koja sve kontroliše.

Ova sila nama se pojavljuje u obliku Faraona, ili Stvoritelja, ili različitih zlih i pravednika. Međutim, to je Stvoritelj koji se stalno igra sa nama da bi desetku i svakoga od nas probudio da se poveže iznad svih promena koje je On u nama izazvao, iznad svih smetnji.

Tada počinjemo da razumevamo jezik Stvoritelja, da prepoznajemo šta On hoće od nas, da nam se On obraća, da se On igra s nama kao da svira na muzičkom instrumentu. Mi osećamo kakve promene On čini u nama i kako se Njegove Svetlosti šire unutar naše povezanosti u desetki, to jest ispunjavaju naš Parcuf.

U skladu s tim, mi možemo da uzvratimo na Njegovo obraćanje nama i da Njemu odgovorimo. Mi imamo zajednički jezik, kao što je napisano: „Ja za mog voljenog, a moj voljeni za mene”. Stvoritelj nam govori menjajući naše specifične želje u desetki, a mi hoćemo da se povežemo iznad svih tih stanja; ovo je naš odgovor Njemu. Kao rezultat dobijamo pravu pesmu, On govori nama, i mi govorimo Njemu, i zajedno pevamo pesmu.

Važno je da oslikamo da je sve unutar desetke i da ne bežimo iz nje, već da kombinujemo sva stanja zajedno, u jedan sistem: sedam godina sitosti i sedam godina gladi, Faraon, Stvoritelj i Mojsije. Tada će sve stati divno i lako na svoje mesto.

Link- Song For TwoVoices


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.